GodkvÀll,!!!! Dagen blev inte riktigt som ...

img_7846 (MMS)

GodkvÀll,!!!! Dagen blev inte riktigt som planerat. Först gick vi och kollade dÀr lÀgenheterna byggs. Dom kommer bli skit snygga verkligen. Utsikten över kanalen Àr ju det absolut bÀsta.:) Jag och Mattias bor jÀtte fint som vi gör nu med, men nybyggen just Àr ju nÄgot speciellt. Kan inte förstÄ folk som inte bryr sig om sitt boende. Typ lever med tvn pÄ golvet eller inte har nÄgra tavlor pÄ vÀggarna. Hmmm. Aa nog om det ;) Just ikvÀll ska jag och Mattias sitta framför datan och glo. Vi ska dricka te, sitta under filt, Àta brie ost och kolla pÄ HEMLIGHETER.. Mysigt va??? Imorgon blir det att jobba dubbelpass för mig. Men vad gör det nÀr vi ska till junibacken pÄ lördag:) jag börjar 09:00 imorgon och slutar 23:00 :) efter en sÄn dag Àr man vÀrd kli i hÄret och ett glas rött. Nehepp.. Om jag skulle ta en dusch.. Just det.. Solade nyss och mariekÀlls solarium Àr grymma. blev skit brun pÄ en gÄng. MÄste vara brun till min nya byxdress som jag har inhandlat. :) kanske kan ha den pÄ lördag kvÀll. Den var aaaaas snygg. Ni ska fÄ se bild sen. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0