Finns inte sÄ mÄnga kort pÄ mig i bloggen....

img_8046 (MMS)

Finns inte sÄ mÄnga kort pÄ mig i bloggen.. LÀgger mest upp bilder pÄ Hugo faktiskt, men kollade igenom luren och hittade dessa. NÄgra bÀttre Àn andra ;) haha. Har bestÀmt mig för att bli blondin igen. Trivs bÀttre med det. Blondiner har roligare;) blondiner Àr ALLTID snyggare Àn brunetter :P haha . Funderar pÄ att permanenta mig ocksÄ. Vore as hÀftigt. Har aldrig gjort det. Vad tycks?. Svara hÀr istÀllet för pÄ Facebook.. Mkt roligare ;) puss pÄ er !!


Kommentarer
Postat av: Carla

Haha, blodniner Àr alltid snyggare Àn brunetter ;)

2011-09-07 @ 00:02:49
URL: http://mmgott.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha Carla nÀr ska du bli blondin?? Nej du och Eva Lingoria Àr klart godkÀnda i snygghets ligan :P vi mÄste seeeees. Gud vad fina dom Àr, dina prinsar. Vi vill ocksÄ ha ett syskon till vÄran Hugo. ;) puss

2011-09-07 @ 07:20:42
Postat av: Linda

Jag röstar för blont igen;) jag har ju ocksÄ varit brunhÄrig men jag trivs mycket bÀttre i blont, dock inte för blont! :) kram pÄ dig!

2011-09-07 @ 08:03:12
URL: http://lindaedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0