En liten bild pÄ mig och M. GÄrdagen blev ...

img_8462 (MMS)

En liten bild pĂ„ mig och M. GĂ„rdagen blev jĂ€tte lyckad.:) Vi Ă„t köttgryta med kantareller, till efterrĂ€tt blev det nĂ„got sĂ„ avancerat som mums mums och kaffe. Vi satt och tittade pĂ„ musikvideos och garvade. Faaan vad brittan har blivit het igen. Hon har iofs alltid varit grymt snygg men i I wanna go videon ville man typ ha henne;) helst i en burk i köket;).Vi bestĂ€mde att vi ska boka xning till Riga eller Tallinn. Vi ska shoppa och festa. Jag LÄNGTAR... Idag blir det Skansen med grabbarna. Det Ă€r höstmarknad dĂ€r. Vi Ă„ker varje Ă„r, och det Ă€r riktigt mysigt. Och ikvĂ€ll ska mina brorsor sova hos oss. FĂ„r se vad vi hittar pĂ„. NĂ„gon god middag blir det iallafall. Nu ska jag sminka mig och göra mig het inför alla djuren pĂ„ Skansen ;) ha en fantastisk dag i solen.


Kommentarer
Postat av: Emmsson

TÀnk att den bilden Àr fotad i vÄrt gamla kök! Mycket har hunnit hÀnda pÄ 2 Är (nu i november), köket Àr ombyggt och vi har bÀgge blivit 2 Är Àldre och vi har fÄtt varsitt fantastiskt barn! Ha sÄ mysigt pÄ Skansen <3

2011-09-24 @ 11:36:59
URL: http://esigurdsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilket fint kort pÄ er.. ni Àr sÄ gulliga ihop :) <3

2011-09-24 @ 13:06:00
Postat av: Carro

Naaw :) tack Helena. Och Emma visst Àr det galet? MÄste vara Àrlig och sÀga att köket Àr MYCKET snyggare nu.. Det blev riktigt bra. Och vÄra fina smÄ. Ja du har rÀtt. VÀldigt mycket hinner hÀnda pÄ tvÄ Är. Puss

2011-09-24 @ 22:28:31

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0