Den hÀr dagen kommer att bli stressig like...

img_8358 (MMS)

Den hÀr dagen kommer att bli stressig like hell. SÄ jag skriver ett inlÀgg nu istÀllet om vad som komma skall. Efter jobbet kommer grabbarna och hÀmtar mig. Jag ska pÄ synundersökning för att jag ska fÄ ta körkort. Har bestÀmt mig nu och dÄ Àr det lika bra att fÄ arslet ur vagnen. SÄ synundersökning, sen maxi för inhandling av mat. IkvÀll har vi middags gÀster. Veronica och Jessica med respektive ska kÀka middag, spela nÄgot roligt familjespel och sjÀlvklart ska vi dricka vin ocksÄ. Veronica och hennes gullefjun Caspian kommer tidigare. Hugge och C ska fÄ leka en stund innan dom lÀgger sig. :). Det kommer bli en grymt lyckad kvÀll. Det blir ALLTID trevligt nÀr man umgÄs med dom. FÄr se om vi hörs nÄge mer idag. Beror pÄ hur mycket vi mÄste hetsa och stressa. Ha en underbar dag alla fina. :) puss


Kommentarer
Postat av: Emmsson

Vad hÀrligt att du Àr pÄ G nu med körkortet, man klarar sig inte utan!

2011-09-23 @ 19:41:46
URL: http://esigurdsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du Àr till och med snygg nÀr du försöker vara ful.

2011-09-25 @ 12:14:00

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0