BlÀ för DjurgÄrden. ;)

Sitter utanför stadion med en totalt ointresserad son. Och jag förstÄr honom. Haha. Vi Äkte hit med Dessi med familj. Mycket trevligt. Hugge blev skit rÀdd nÀr DIF gjorde mÄl sÄ nu sover han i vagnen istÀllet. Haha. Idag har jag haft shorts pÄ mig. Wiiihoo och jag har inte frysit. Det lÀr ju vara sista gÄngen jag bÀr det iÄr. Köpte en kort Bent/Àrmad byxdress som jag har Ängest för att jag inte har haft Àn.. Men nÀr FAN ska jag ha den? Den Àr för party att ha pÄ vardagar. Och jag gÄr ju aldrig ut. Haha. UTOMLANDS.. :) yes.. Jag fÄr boka nÄtt. Har ju en bra anledning iaf. Jag menar, den kan ju inte bara hÀnga i garderoben.. Vet ni vad?? Idag har vi haft det skit mysigt pÄ Skansen. Vi Äkte dit för herr H,s skull. Han SOV hela tiden;) men det var jÀtte mysigt ÀndÄ. SÄg bÄde varg, lodjur, Àlg och kaniner. Haha. Nu fick jag och min sovande prins sÀllskap utav tvÄ sötnosar. Liv och emma. Hörs later. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0