AssÄ.. HÄll i er. Mattias vÀckte mig en na...

img_8387 (MMS)

AssĂ„.. HĂ„ll i er. Mattias vĂ€ckte mig en natt. "i sömnen" jag var höggravid, dyngtrött och fattade INGENTING nĂ€r han stod vid min sida av sĂ€ngen. Han petade pĂ„ mig, stĂ„endes ovanför mig. Bara det Ă€r ju typ "inte okey" han hyshar mig... Shh, shhhh. Pekar mot fönstret. Ber mig igen att vara tyst. Han sĂ€ger viskandes till mig. - Carro kolla i blomman nu nĂ€r jag tĂ€nder lampan.. Du ska fĂ„ se nĂ„got JÄTTE HÄFTIGT. Han traskar rakt över rummet och bryter sönder min nya doftranka som jag hade köpt bara nĂ„gon vecka innan. ....- han utbrister.. - VART FAN ÄR DEN??? Den va ju hĂ€r nyss.. VAD sĂ€ger dĂ„ den nĂ„got bittra gravida kvinnan som bĂ„de har blivit vĂ€ckt OCH fĂ„tt sin doftranka dissikerad. - Min underbara man svara dĂ„.- det satt en fĂ„gel hĂ€r nyss. - EN SÅNN SOM I RONJA RÖVARDOTTER.. AssĂ„ kill me someone... Hahahaha... Och det bĂ€sta av allt vad att jag nyvaken och med gravid hjĂ€rna hade förvĂ€ntat mig att fĂ„ se en Ă€lg utanför fönstret..... Hmmm vĂ„gar man berĂ€tta att vi bor pĂ„ tredje vĂ„ningen ;) ?? FAMILJEN DÅRHUS


Kommentarer
Postat av: M

Hummmmm

2011-09-20 @ 18:20:10

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0