Är man trött om man lyckas med det hĂ€r ell...

img_8402 (MMS)

Är man trött om man lyckas med det hĂ€r eller?? SJÄLVFÖRVÅLLAT Ă€r det i allafall. NĂ€r min kĂ€ra sambo kom hem igĂ„r "23 tiden" sĂ„ började vi att kolla pĂ„ tv och babbla pĂ„ om allt möljigt, leta bilar och ha oss. Vi ska köpa ny bil till er som inte vet. Och jag har börjat plugga lite körkort " ytterst lite" haha. Jag ska ta automat körkort. Inbillar mig att det Ă€r enklare och gĂ„r fortare. FörlĂ„t Emma ;) haha. Men det blir nog sĂ„. Va fan det Ă€r ett körkort iaf. Jag mĂ„ste Ă€ndĂ„ titta pĂ„ spak-jĂ€veln nĂ€r jag kör vĂ€xellĂ„da. Och det Ă€r inte bra för nĂ„gon. Haha. Hur som helst...vi kollade 24.. KĂ€kade dumle och letade automatbil ;) vi hittade nĂ„gra fina bilar.jag röstar för en Audi r8 ;) höhöhö. Nej men jag tycker att Opel Astra Ă€r en fin bil. Vad tycker ni? Vad ska man ha för bil? Hela kvĂ€llen slutade med att vi runt 02:00 vaknade, liggandes skeden i soffan... Vaa faaaan.... SĂ„nt orkar jag inte med. Jag mĂ„ste ju ha min skönhetssömn i sovrummet. Hörandes min sons andetag,.;) idag blir det mys med familjen. BĂ„de M och jag Ă€r lediga i em.. Wiiihooo. Lite lööööv. Och kanske en romantisk promenad. Pusss pĂ„ er. Nu ska jag jobba vidare.


Kommentarer
Postat av: Emmsson

:)

2011-09-22 @ 21:57:27
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0