ÄNTLIGEN HEMMA.. Inte för att det pĂ„ nĂ„got...

img_8109 (MMS)

ÄNTLIGEN HEMMA.. Inte för att det pĂ„ nĂ„got sĂ€tt har varit otrevligt idag. Men Ă€r det inte bara sĂ„ jĂ€vla skönt att komma hem? Hugo blev jĂ€tte ledsen av ljudnivĂ„n pĂ„ fotbollsmatchen trots hörkĂ„por.:( mitt lilla Ă€lskade barn. Jag Ă€lskar dig. Jag kĂ€nner mig sĂ„ dĂ„lig just nu. Hur kunde jag ens ta med honom dit?? Nu ligger iaf mitt gryn och snusar i pappas famn. Snart ska vi Ă€ta middag. Har fan inte hunnit stoppa i mig nĂ„gonting idag. Åt en lunch vid 12:00 liksom.. IkvĂ€ll blir det te, soffan, tĂ€nda ljus, Ă€lsklingen, och bara lyssna pĂ„ regnet. LĂ„ter som en helt okey söndagskvĂ€ll va? Vi ska Ă€ta bullar ocksĂ„.. Har miljontals med bullar i frysen sen Hugos ettĂ„rs kalas.:) MUMS. Å godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0