ÅNGEST... Idag va första gĂ„ngen jag och Ma...

img_8081 (MMS)

ÅNGEST... Idag va första gĂ„ngen jag och Mattias sa hejdĂ„, pussade Hugo och gick ifrĂ„n dagis.. AssĂ„, ÅNGEST. Jag va tvungen att ringa till förskolan och frĂ„ga hur det gick.. VadĂ„ tönt morsa;) ? Det hade gĂ„tt bra. NĂ€r vi lĂ€mna sĂ„ skulle barnen gĂ„ till skogen. Hugo fick Ă„ka vagn. :) han hade lekt bĂ„de i skogen och inne. Sen nĂ€r dom skulle Ă€ta sĂ„ hade prinsen varit jĂ€tte ledsen " TRÖTT" sĂ„ han hade inte velat Ă€ta och somnade i stĂ€llet. M skulle Ă„ka dit med en flarra vĂ€lling tills nĂ€r han vaknar. Det kĂ€nns bra. Och det kĂ€nns bra att dom Ă€r sĂ„ Ă€rliga. Att dom inte bara sĂ€ger att JA MEN DET GÅR JÄTTE BRA.. Nu visste jag vilka frullor Hugo skulle fĂ„ sĂ„ jag va inte orolig sĂ„ men.. Mitt mamma hjĂ€rta vet hur min Hugo Ă€r. Han Ă€r kĂ€nslig, vill sitta nĂ€ra, bli pussad pĂ„.. :) Ă„Ă„Ă„ jag lĂ€ngtar efter honom nu. Jag ska pussa sönder honom nĂ€r jag kommer hem. M skulle hĂ€mta vid 2 och jag slutar 4. Typiskt :P. Mamma ringde nyss ocksĂ„ och berĂ€ttade hur mycket hon lĂ€ngtade efter Hugo. Haha Ă€lskade unge vad han Ă€r Ă€lskad. Men det hĂ€r med dagis kommer att gĂ„ jĂ€tte bra. Det Ă€r bara jag som Ă€r töntig Han har jĂ€tte bra fröknar som jag till och med har jobbat med och VET vad dom gĂ„r för. Sp NU ska jag sluta oroa mig.. Hörs sen innan krĂ€ftskivan med kort pĂ„ mig och M.. Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0