What a beutiful morning!!!!!

Jag vaknade kl 10 av att Mattias slĂ€ppte lös vilddjuret i sĂ€ngen till mig;) MYS... Dom hade varit uppe sedan 8 tiden och hade nu gjort frukost pĂ„ sĂ€ngen till mig. Kan man göra annat Ă€n att Ă€lska sina prinsar ÄNNU MER dĂ„??? Jag gör iaf det nu;)

Just nu stĂ„r M i dushen. H leker i sitt rum med sina klossar. OCH jag dĂ„?? Jag sitter i köket med HM,s katalog och vill bestĂ€lla badrums prylar. Har skickat efter alla kataloger typ haha. Ellos hade ocksĂ„ bra saker i sin.:) snart fĂ„r jag hem la redoute, halens och tvĂ„ till som jag inte kommer ihĂ„g. Typ bon prix eller nĂ„tt;) Jag Ă€r ju ingen internet bestĂ€llare sĂ„;) kataloger tycker JAG Ă€r skit kul. Jag Ă€r typ född pĂ„ stenĂ„ldern JAG VEEET:) jag var nog sist med internet betalning ocksĂ„. Haha jag höll pĂ„ som gamlingarna och SKREV MINA RÄKNINGAR. Galet hehe?

Idag blir det taxinge slott, promenad och middag hos mamma och pappa. Vad gör ni??

HÀr fÄr ni min morgon i bilder OCH kolla solstrÄlarna som kommer in genom fönstret i Buggs rum:)

Puss, kyss, klapp och famntag ;)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0