VI HAR BOKAT. I december drar familjen Kin...

img_8856 (MMS)

VI HAR BOKAT. I december drar familjen Kindhag, familjen Buchschatz, och familjen Magnusson  till Tallinn. UTAN BARN. Vi ska festa, dansa, sjunga karaoke, Ă€ta buffĂ©, bli fulla och ha sĂ„ in i helvete roligt. Dan dĂ€rpĂ„ blir det julmarknad i Tallinn. Och annan shopping med för den delen. Jag har aldrig varit i EstlandLettlandLitauen. Jag vetefan vilket land eller huvudstad som hör till vilken. SĂ„ jag har alltid kallat alla lĂ€nderna tillsammans för EstlandLettlandLitauen;) Hahaha. Det kommer bli kalas. Jag lĂ€ngtar redan nu. MĂ„ste ju köpa nya party klĂ€der och skor. JUST NU SITTER JAG I BILEN... Vill bara hem, Nu Nu Nu. Är sĂ„ förskrĂ€ckligt trött sĂ„ hĂ€lften skulle rĂ€cka och bli över. Godnatt och sov sĂ„ gott för imorgon Ă€r det WÖÖRK igen ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Å roligt!

Visst jobbar du i Pershagen?

Jag ska ha min VFU pÄ Trollsjön.

Kram

2011-10-06 @ 11:59:20
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Fan vad kul :)

2011-10-06 @ 15:59:55

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0