Tredje gÄngen gillt

Hata blogg.se Kan det bli mer irriterande Àn att man skriver lÄnga inlÀgg som försvinner? Tredje gÄngen gillt fÄr vi hoppas den hÀr gÄngen nu dÄ;)
Jag Àter glass. Buggs sover och Mattias jobbar. SÄ att sÄ ser det ut hemma hos familjen Kindhag.
Jag lagade kött, potatis och en massa sÄs till middag. Precis sÄ som han vill ha det min buggs.:) uppdelat pÄ tallriken och massor av sÄs. Gullunge.. Jag Àlskar dig :)

Idag skrev jag pĂ„ de sista papprena inför mitt nya jobb om en vecka. DET KÄNNS SÅ HIMLA BRAAA.
Jag lÀngtar sÄ jag snart spricker:)
Jag har jobbat pÄ förskola i hundra Är verkligen. Och det Àr sÄ brutalt pissigt betalt. Det Àr synd med tanke pÄ det jobbet man utför. Men det funkar verkligen inte att leva pÄ den lönen tyvÀrr. Nu har jag fÄtt jobba exta för att fÄ ett par tusenlappar till i slutet av mÄnaden, och det Àr inte heller kul. Det var ett roligt jobb. Men att behöva jobba kvÀllar " PUST" och missa tid med min lille prins. NEJ TACK.. Nu Fick det vara nog. OCH inte nog med att jag verkligen fick jobbet sÄ fick jag jobbet pÄ samma avdelning--- OCH samma skift som min bÀsta kompis. :):):) JAA.. Nog om det.

Imorgon kÀra kompisar sÄ jobbar jag dubbelpass. Inte kul alls faktiskt. Men tiden jag har mellan mina jobb sÄ ska jag och familjen mata pippifÄglarna nere vid vattnet. JÀtte spÀnnande tycker Hugo. :) och jag ocksÄ sÄklart...

Nu ska jag lÀgga mig i soffan och glo pÄ filmen som jag somnade till igÄr. Skönt. Ensamt. Ibland Àr det skönt att vara ensam.:) men bara ibland....

Puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0