Sommaren Àr över nu. Det bestÀmde jag mig ...

img_8812 (MMS)

Sommaren Àr över nu. Det bestÀmde jag mig för idag. Det var kallt pÄ jobbet och jag hade dunjacka. Det skulle ju kunna vara sÄ att jag hÄller pÄ att bli sjuk. Men sommaren Àr iallafall borta, över, gone.. BUT I LIKE IT. Jag Àr en snötjej. Gillar att göra snögubbar, Äka skidor, dricka varm choklad och ha mysklÀder pÄ mig. Snart, mycket snart kommer snön. Det Àr bara en mÄnad kvar tills jag fyller Är nu. WIIIHOO.. Och dÄ Àr det alltid snö. Idag har jag och Hugo gjort mycket lite. Mamma hÀmtade honom frÄn dagis. Hugo hade feber. SÄ han blir hemma med sin pappa imorgon. Jag dÀremot arbetar dubbelpass imorgon. Pust. Men det ger resultat. Det Àr sÄ man fÄr se det. Helst skulle jag jobba heltid nÄgonstans och slippa hoppandet mellan arbetena. Men jag vill inte ha ett vick TILL min fasta tjÀnst pÄ dagiset. Hmmm.  Ja jag har sÄn grym beslutsÄngest vad jag ska göra med mitt liv vad det gÀller i yrkeskategorin. NÄgon som har ett bra förslag vad jag skulle passa som?? Usch.. Vet ni vad jag ska göra nu? Ta en dusch. Jag Àr för trött för det... Men jag kommer att vara Ànnu tröttare imorgon. Sov gott allihop.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0