Redan söndag!!

Godmorgon pÄ er!! IgÄr hade vi massor att stÄ i, dÀrför katastrofalt dÄlig uppdatering.
Vi var pÄ Ikea. Köpte tvÀttkorg, ljus av alla dess slag och massor av annat onödigt som man alltid kommer hem.

Sen drog vi hem fort som f*n, för vi skulle förbereda maten innan gÀsterna kom..:)
Vi lagade oxrullader, hasselbackspotatis och rösvinssÄs till middag. Till dessert blev det Àppelpaj med vaniljvisp. Och det blev as lyckat.
Det blev lite mycket dricka för min del bara. Haha jag Ă€r inte van att dricka alls. Och igĂ„r blandade vi ALLT. Vin, baileys, wiskey, och jĂ€ger. MEN TROTS DET sĂ„ mĂ„r jag toppen idag. Är inte sĂ„ jĂ€vla gammal trots allt.;) Har hört att baksmĂ€lla kommer med Ă„ren.:)

Just nu ligger M och sover. Jag och Buggs leker i hans rum. Snart ska jag gĂ„ ut i köket och laga Ă€ggröra med bacon. Hugo Ă€lskar det. Idag har vi inga planer Ă€n sĂ„ lĂ€nge. SKÖNT.
Jag ska bara mysa ett litet tag till med sonen innan det blir söndag pÄ riktigt för mig;) ha en bra dag.. P och K


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0