Oooops......

VadÄ REKORD pÄ bÄde antal besökare och sidovisningar;) höhö.. Nakenchocken gjorde succé...
Brukar inte vara den som Àr DEN som lÀgger upp bilder pÄ migsjÀlv naken eller nÀstintill. Tycker personligen att det Àr osmakligt och det Àr inte jag som person att göra sÄ.. MEN jag tyckte sjÀlv att bilden var oskyldig;) och frisyren va för hÀftig för att inte visa er..

Idag... Har vi gÄtt vÀrldens lÀngsta promenad, vi har fikat och Àtit lunch i Mariefred. "det blev inte Taxinge" vi har varit en svÀng i StrÀgnes, vi har Àtit tre rÀtters hemma hos mina pÀron, handlat pÄ Ica Maxi och nu ligger jag i soffan och vÀntar in rÀtt tillfÀlle att stÀlla mig i köket och BAKA till mina kollegor. Hehe som om tillfÀllet skulle komma liksom. Jag HATAR att baka och laga mat med för den delen.. MEN jag tycker att det hör till, nÀr man slutar nÄgonstans. Att baka fikat och inte köpa... Har köpt en liten present till mina gulliga barn ocksÄ.. Tycker att dom ska ha det:) Ni fÄr c imorgon... Det Àr min sista dag pÄ förskolan för er som inte vet.

M tog en jĂ€vla massa bilder pĂ„ mig idag i min halvnya jacka som jag egentligen fick i julklapp förra Ă„ret.. Men den var trasig sĂ„ jag fick en ny"likadan" nu iĂ„r. DĂ€rför Ă€r den ny/ gammal.. JAG ÄLSKAR DEN.. Sjukt snygg.. Hoppas bara att man inte fĂ„r röd fĂ€rg över sig pĂ„ stan. Vore jobbigt.. Spec. För den stackarn som gjorde det.. ;)

Nehe... Baka baka liten kaka.. Sen ska jag lĂ€sa mail.. BLÄÄ. Skulle ha gjort det igĂ„r men det va nĂ„tt fel pĂ„ datorn:( VĂ„ran jĂ€vla skit data som bara funkar nĂ€r Mattias har den.. Eller kan det vara jag som Ă€r otecknisk??

Ha en bra kvÀll/natt alla. Och kolla vilka fina bilder frÄn hela min dag :) trÄkigt att det blir typ fyra av varje bild bara nÀr man lÀgger upp dom.. Ni stÄr nog ut ?;) PUSS


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0