Molly

Hittade lite kort pĂ„ familjens hund. " mina pĂ€rons " Alla hundraser Ă€r verkligen inte fina. Inte ens valpar. Men Molly Ă€r. :) Mina förĂ€ldrar hjĂ€lper hundstallet att ta hand om valpar utan familj ibland. SÅ JÄVLA SÖTA. NĂ€stan alla. ;) En vacker dag, nĂ€r vi har hus och Volvo sĂ„ har vi sagt att det blir en vovve ocksĂ„.:) M vill ha en rottweiler och jag en mopps;) hur kompromissar man dĂ„? Haha. Det fulaste som finns Ă€r stora manliga karlar med smĂ„ fula rĂ„ttor" som Ă€r ute och gĂ„r. Typ en Paris Hilton hund. Haha ni vet vad jag menar. Ser skit fjompigt ut. SĂ„ för vĂ„ran del blir det ett mellanting. Typ en get. ;)

Just nu sitter jag pÄ arbetsplats nr 2. Dricker kaffe och softar, innan jag börjar pÄ riktigt. Min son har fortfarande feber och snor i nÀsan, sÄ imorgon blir det VAB för fröken Blom. Och vet ni vad jag och herr H ska hitta pÄ dÄ? Jo, vi ska diska. Det Àr Hugos nya favorit göra. Han stÄr pÄ en stol brevid mig och sköljer, leker med skummet, blir dyngsur och Àr skit lycklig. Det Àr bra det. För dÄ Àr mamma ocksÄ lycklig. :)

Vi hörs senare. Tjooo. :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: Ja det Àr sÄ himla onödigt tycker jag :/ Men kul att nÄgon gillar det jag skriver iaf :) Puss

2011-10-04 @ 16:14:40
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0