Min svenska, is the shit.

Vad tycks om min svenska?? Haft en promenad.. Haha. KĂ€ra lĂ€sare, vi har gĂ„tt en promenad. Mitt inlĂ€gg skickades innan det var klart;) vi har haft en jĂ€tte hĂ€rlig dag. Först gick vi ner till roffes och kĂ€kade frulle och bakelse. DĂ€r kom vi pĂ„ idĂ©en att Ă„ka till taxinge och gĂ„ en prommis. Jag och M Ă„ker ofta dit och fikar och gĂ„r en svĂ€ng. Vi gick i skogen, runt slottet och lĂ€ngst vattnet. Mysfaktor pĂ„ hög nivĂ„. Sen fick jag skjuts till Robban, för lite musikinspelning. Det gick bra. Men det kunde gĂ„ bĂ€ttre;) vi ska ses pĂ„ torsdag igen för lite Ă€ndringar i lĂ„t nr 3. Det sĂ€ger ju inte er nĂ„gonting. Men sĂ„ Ă€r det iaf. Och jag sĂ€ger det igen... NI SKA FÅ HÖRA......SNART. FĂ„r vĂ€ll skriva att jag lovar sĂ„ att det hĂ€nder. Nu ska jag och M kolla skrĂ€ckfilm, Ă€ta popcorn och bara njuta av att det Ă€r söndag och jobb imorgon igen;) I LOVE MY LIFE. Puss

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0