Min dag idag!!!

Jag var pÄ slottet idag, och fick serverad middag... AlltsÄ Pershagen.
Hugo lekte i köket. I lÄdorna, pÄ lÄdorna och nÀstintill under lÄdorna. Dessa jÀvla lÄdor. Hugo har lekt, myst och haft en underbar dag med sin stora kÀrlek. "hans mormor" och jag har skrattat, druckit kaffe och och bara varit med min bÀsta kompis. "min mamma"
Vilken kvinna hon Àr... Hon Àr helt Àrligt den bÀsta mamman i hela vÀrlden. Bara jag blir hÀlften sÄ bra som hon sÄ blir jag grym.

Mattias kom och hÀmtade oss runt sju. Vi drog ivÀg med vÄran Àlskade nya asheta bil och bara Äkte. Vi Äkte och Äkte. Pratade om allt och inget" sÄ skönt att ha en pojkvÀn som man kan prata om allt med" Vi stannade i mörkret och bara glodde pÄ alla bilar som körde förbi. Höll handen och jaaa ni vet;)? Vi befann oss in the woods. ;) En helt perfekt onsdag om man frÄgar mig.

Nu ska jag lÀgga mig i ett varmt bad, med badsalt och bara dö. Kan det bli bÀttre?


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0