MĂ„ndag igen

Ligger i sĂ€ngen och tycker synd om migsjĂ€lv. Jag har sĂ„ djĂ€vullusiskt ont i ögonen av nĂ„gon oförklarlig anledning. Det kliar och svider. Stackars mig;) synd att jag fĂ„r sova ist. Hugo sover redan. Tror faktiskt att jag ska skita i alla mĂ„sten ikvĂ€ll och bara gĂ„ och lĂ€gga mig. Typ duscha och dylikt kan ju vĂ€nta tills imorgon bitti. Jag blev hĂ€mtad frĂ„n jobbet idag. SĂ„Ă„Ă„ jĂ€vla skönt för jag Ă€r sĂ„Ă„Ă„ jĂ€vla lat. Vi drog till jysk och skulle köpa en tvĂ€ttkorg. MEN dom byggde om och hade inte fĂ„tt fram nĂ„gra Ă€n. Vi Ă„kte istĂ€llet hem och M lagade en jĂ€tte trevlig middag. Kyckling pasta de Lux ;) H Ă„t som aldrig förr. Jag Ă€lskar att se att ungen Ă€ter. Han Ă€r dessvĂ€rre inte lika duktig att Ă€ta pĂ„ sin fsk. Imorgon blir det dubbelpass stress och hets. Jag Ă€lskar det.... INTE. Det Ă€r det enda jag inte Ă€lskar med mitt liv. Min arbetssituation. TvĂ„ jobb passar inte riktigt mig, sĂ„ i veckan har jag klĂ€mt in en arbetsintervju ocksĂ„;) Jag har inte rĂ„d att jobba kvar pĂ„ dagis. :( PĂ„ onsdag ska Hugo fĂ„ en ny vinteroverall. Han vĂ€xer ju sĂ„ det knakar. Vi hade en i stl 80. Men ICKE. SĂ„ det blir en ny. SĂ„g att POP hade fina:) Ni fĂ„r se bild pĂ„ den nĂ€r den Ă€r inköpt. Nu ska jag sussa vĂ€ldigt vĂ€ldigt sött. Önskar er dessamma :)

Kommentarer
Postat av: Vronkan

Är ni sĂ€kra pĂ„ att ni inte vill ha Caspians i strl 86 frĂ„n förra Ă„ret?:) det var toppen!

2011-10-10 @ 22:42:55
Postat av: Carro

Jooo!!! JÀtte gÀrna:) det blir perfect. Hann inte se den sist men ;) just nu har dom gallonisar pÄ dagis men snart Àr det för kallt. Vi kommer förbi nÄgon dag:) btw... Glömde vi en pusselbit hos er? Puss och godnatt.

2011-10-10 @ 23:20:33

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0