Lördags mys!!!

Idag har jag sjungit pĂ„ dop.. Det gick okey. Alla tyckte att det LÄT bra och jac fick grymt mĂ„nga fina kommentarer. Men Ă€r det inte lite sĂ„?? Att man aldrig Ă€r nöjd. Dopet va jĂ€tte fint, med mĂ„nga mĂ€nniskor som jag kĂ€nner. KĂ€nner ju nĂ€stan hela camillas familj. Det blir sĂ„ nĂ€r man har jĂ€mnt varandra sĂ„ lĂ€nge som vi har gjort. Milo fick en " Ă„kbil" av oss. Bobby car eller vad dom heter. Den röda orginalbilen:) Just nu ligger jag och Jesper och glor pĂ„ Maria Wern. Halvintressant dĂ„ jag sitter med luren och bloggar samtidigt. Men det Ă€r mysigt att ha honom hĂ€r:) vi har kĂ€kat middag, godis, chips och snart blir det ost och kex;) NEJ jag Ă€r inte tjock.. Jag bara Ă€lskar att Ă€ta ;) hörs imorgon. Jag ska bli bĂ€ttre pĂ„ att uppdatera. JAG LOVAR. Gooodnight

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0