Kan inte sova...

Det blir ett natt inlÀgg..
Okey jag erkÀnner.. Lite nervös Àr jag inför imorgon, men herr H har inte lÄtit mig sova om jag sÀger sÄ..
Han vaknar emellanÄt och vill bli vaggad, omstoppad, ha vÀlling och blaa blaa blaaaa.

Snart fyller jag Ă„r ;)
Jag ska önska mig sÄnt som jag normalt inte gÄr och köper sjÀlv. Typ parfym, smycken en liten ring pÄ mitt finger;) höhö... Ehhhm en liten PIK till min Karl.

Nu ska jag fĂ„ mitt dagliga kli i hĂ„ret" nattliga" och snart ska jag upp. PANIK. Ähh hellre trött och lite kĂ€rlek Ă€n utvilad och utan kĂ€rlek;) eller vad sĂ€ger ni????????

Snygga va?? Vill ha nuuuuuu ;)


Kommentarer
Postat av: Carla

Lycka till idag gumman! Saknar dig!!!!

2011-10-25 @ 14:03:50
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0