Inget bitch inlÀgg!!!

Hittade en peng i vÀskan efter nogrant letande. KÀnde mig som en uteliggare som grÀvt efter burkar nÀr jag gick till affÀren för att handla middag. Det blev Àrtsoppa, morötter och en risifrutti till senare.:)

Herrhare vad tiden gĂ„r fort. Tre timmar kvar och jag har inte tittat pĂ„ varken outsiders eller DHW Ă€n. Tiden kommer FLYGA IVÄG. Jag Ă€r en sĂ„n person som inte kan sova direkt nĂ€r jag kommer hem frĂ„n jobbet. Jag mĂ„ste Ă€ta nĂ„tt, eller kolla pĂ„ tv, plocka med nĂ„tt, fixa lite." NI VET" :)

Jag Àr nog vÀrldens lyckligaste kvinna. Som har en man som Mattias. Han finns alltid vid min sida. NÀr jag kommer hem ikvÀll, sÄ kommer vi att titta pÄ en film ihop, ligga och kramas i soffan och bara kÀnna att man lever. Han Àr underbar. Han Àr fin, han har allt min Mattias. Jag Àlskar dig;) " om du lÀser" ;) kolla vilka fina bilder jag grÀvde fram <3

Ha en bra kvÀll alla. Snart ska jag ut i rusket igen.. Ta bussen hem till mina fina:) LOVE U


Kommentarer
Postat av: Jessiiiicccaaaa

JĂ€ttefina bilder! Love u

2011-10-18 @ 23:15:08

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0