Idag har jag hÀngt med brorsorna. Vi Ät sö...

img_8979 (MMS)

Idag har jag hĂ€ngt med brorsorna. Vi Ă„t söndagsmiddag i Pershagen. Det blir alltid massa snack om Thailand. NĂ€r vi var dĂ€r, vad vi gjorde och att vi vill tillbaka. Idag kollade vi pĂ„ bilder ocksĂ„. Å VAD JAG LÄNGTAR TILLBAKA. Just den thairesan Ă€r min absolut bĂ€sta. Idag gjorde vi Ikea. Och hör och hĂ€pna, vi köpte ingenting. Tror aldrig det har hĂ€nt förut. Tycker alltid att man köper NÅGONTING. Typ ljus. Vi hittade saker att köpa nĂ€sta gĂ„ng istĂ€llet. Dom har fĂ„tt in en ny variant av expedit "bokhylla" i epoxi och i RÖTT. SĂ„ jĂ€vla snyggt. Till Hugos rum alltsĂ„. Kommer bli sĂ„ bra i hans fĂ€rglada rum. Vi blir av med skötbordet snart ocksĂ„. Det ska lĂ„nas ut till ett annat par som ska ha bebis. OCH det dĂ€r skötbordet har tagit plats i H,s rum. DĂ€r ska det in bord och stolar. Nu ska vi glo pĂ„ film. Jag och M har intagit varsitt hörn i soffan. Imorgon Ă€r det mĂ„ndag. Ny vecka med nya utmaningar. Hoppas ni har haft en skön helg allihopa. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0