HELLO...... Sista dagen pÄ förskolan var m...

img_9291 (MMS)

HELLO...... Sista dagen pĂ„ förskolan var mycket trevlig. MĂ„nga kramar och mycket fika. Jag kommer absolut sakna bĂ„de mina kollegor och alla barnen. Tur att det gĂ„r att hĂ€lsa pĂ„.;) JAHA.. NĂ€sta gĂ„ng nĂ„gon frĂ„gar mig - vart jobbar du? SĂ„ ska jag svara pĂ„ Astra? SKUMT, men roligt. Har sett fram emot detta LÄNGE. Wiiiiiiiiie. Imorgon kl 07:30 sĂ„ börjar det. Mitt nya liv;) M och H ska vara hemma dĂ„ Buggs Ă€r sjuk, IGEN.:(... Dagen annars dĂ„.? Jag har Ă€tit renskavsgryta med ris till middag och jag bakade en rulltĂ„rta till efterrĂ€tt. Duktiga duktiga Caroline Blom. SjĂ€lvklart sĂ„ stod Hugo pĂ„ stolen och "hjĂ€lpte till" haha. Typ kĂ€kade smet och bara va ivĂ€gen;) haha... Nu sover odjuret efter en lĂ„ng stund i mammas famn. Det ska bli dusch, film time, pussas med karln, ringa ett viktigt samtal och bara typ sitta ner;) NICE. Riktigt nice. LĂ€gger upp lite fina bilder ikvĂ€ll. Puss alla goa och glada


Kommentarer
Postat av: Jenny

Den dÀr bilden kÀnner jag allt igen ;)

2011-10-24 @ 20:55:50
Postat av: Anonym

Haha and then???

2011-10-24 @ 21:52:50

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0