Hej sötnosar!!

Hoppas att ni mĂ„r bra!!! För det gör jag.. I dag har jag sagt upp mig frĂ„n min fasta tjĂ€nst pĂ„ förskolan OCH som personlig assistent. Jag har nĂ€mligen fĂ„tt jobb pĂ„ Astra Zeneca. ÄR SÅ JÄVLA NÖJD. :D jag börjar om en vecka. SHIT.. Om en vecka. KĂ€nns helt overkligt. Jag har mĂ„nga vĂ€nner som arbetar pĂ„ AZ och trivs kanon bra. Jag kommer jobba pĂ„ samma stĂ€lle som min bĂ€sta kompis ocksĂ„.. INTE ILLA. Det blir tvĂ„ skift vilket passar mig utmĂ€rkt. Och det Ă€r tydligen ofta man fĂ„r skriva upp sig sjĂ€lv pĂ„ helgpass OM MAN VILL. Det ger ju en hel del skillnad pĂ„ löne specen ocksĂ„.. Kul med nytt jobb va??? Helt galet. Och det var inte en dag försent. Hörs senare. Nu ska jag handla.. Wiiiiiiie ;)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0