Hej pÄ er!!!

Har inte funnits mkt tid för bloggen i helgen. Har varit fullt ös medvetslös. En sjuk son, 2 middagar, en utgÄng, massa skvaller, och en jÀvla massa skratt. Jag har firat en polare som fyllde Är. Vi Ät middag uppe pÄ fondyboden i Sthlm. Lika gott as always. Jag Àlskar det stÀllet. Man fÄr Àta hur mycket man vill, bara att sÀga till nÀr man vill ha mer sÄ kommer dom med pÄfyllning. Jag Ät MASSA tigerrÀkor. Mmmmmmm skaldjur Àr sÄ galet gott. Man fÄr vÀlja pÄ kött eller fisk. SÄ ni vet;) alla borde Àta dÀr nÄgon gÄng. Och efterrÀtten.. Choklad fundy med massa goda tillbehör. En tia i betyg fÄr stÀllet av mig;)

MÅSTE berĂ€tta nĂ„tt kul.. Det Ă€r jĂ€tte mĂ„nga som har pĂ„pekat att bugs ser ut som solstickan;) haha mitt lilla gubbtroll. Vad tycker ni??

Idag har vi varit pĂ„ middag i Älvsjö hos V och J och deras pluttis Caspian. Dom tyckte inte att det gjorde nĂ„tt att Buggs har vattkoppor. MĂ„nga tĂ€nker ju sĂ„.. Att dom Ă€ndĂ„ ska fĂ„ det och att det Ă€r bĂ€ttre ju tidigare dom fĂ„r det. Det som Ă€r bra Ă€r ju att dom inte kan klia.. SĂ„ inga Ă€rr med andra ord..

Nu blire filmen smurfarna och popcorn.. Jamiiii.
BTW.. Min man stĂ„r och lagar mat till mig" I MAT LÅDA" till imorgon.. :) thats löööve My friends.

Ha det underbart och jag hoppas att ni ocksÄ har haft en trevlig helg. LOVE



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0