Heeeeej :) ser att mÄnga tittar in den hÀr...

img_9015 (MMS)

Heeeeej :) ser att mĂ„nga tittar in den hĂ€r tiden pĂ„ dygnet ocksĂ„. SpĂ€nnande.. Jobbar inte folk? SjĂ€lv har jag rast;) och pĂ„ rasten har jag inget liv. Tycker att det Ă€r skönt att sĂ€tta mig i ett eget rum utar schatter.. Hehe. Att jobba med barn sliter pĂ„ öronen;) puuust. Idag Ă€r jag trött. Sliten efter gĂ„rdagens alla pass. SĂ„ idag blir det bara att slappa med prinsen och hans mormor. Fint kort pĂ„ mig och Hugo va? Ögonkontakt Min lilla ögonsten. Snart Ă€r det helg igen. SKÖNT... Vad hĂ€nder? Hörs sen.:) kram


Kommentarer
Postat av: Linda

JÀtte sött kort!

2011-10-12 @ 18:40:34
URL: http://lindacecilia.webblogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0