HÀr har ni mig och min fina mamma. IkvÀll ...

img_9035 (MMS)

HĂ€r har ni mig och min fina mamma. IkvĂ€ll gjorde Mattias i ordning rödspĂ€tta och potatis. OMFG vad gott det var. Vi har handlat pĂ„ glassbilen. Jag fick mina favorit glassar och Hugge fick en pĂ„se knattepinnar. Mmmmm :) ikvĂ€ll blir det bara tv tittande och chips och dipp. Sist jag var hemma hos Anna och Janne sĂ„ Ă„t jag den godaste dippen ever. America hette den och DEN hittade jag idag. LYCKA. Jag ska fira ikvĂ€ll att det Ă€r fredag imorgon;) haha jag jobbar ju imorgon kvĂ€ll. SĂ„ det blir inget fredagsmys för mig inte. Jag fĂ„r nöja mig med torsdagsmys och FÖR ALL DEL lördagsmys. Emelie Ahlskog, Peter, Jessika Magnusson och Classe kommer och Ă€ter middag. Och dricker vin sĂ„klart;) Kommer bli HUR TREVLIGT som helst Det enda Ă€r vĂ€ll Mattes middagsval. Nu ska jag inte avslöja vad det blir men lite skeptisk Ă€r jag... Eller Ă€hhh... Jag fĂ„r lita pĂ„ kocken. I helgen Ă„ker min bĂ€sta vĂ€n utomlands. En HEL vecka utan skitsnack:( höhöhö. Och snart Ă„ker Ă€ven pĂ€ronen och bröderna till USA. Dom ska till New York . DIT SKA JAG MED en vacker dag... Men sĂ„ lĂ€nge fĂ„r jag nöja mig med Tallinn xning. Inte illa det heller;) Och man vet aldrig vart man hamnar i vĂ„r heller för den delen. BĂ„de jag och min Karl Ă€lskar att Ă„ka utomlands. Jag kanske ska googla lite pĂ„ sista minuten resor nu;) hehe vi hörs om resultat... :P


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0