GodkvÀll:) Idol va grymt ikvÀll. Vilken sk...

img_9179 (MMS)

GodkvĂ€ll:) Idol va grymt ikvĂ€ll. Vilken skillnad frĂ„n förra veckan. Molly Ă€ger. ELLER tĂ€vlingen stĂ„r mellan Molly och Robin. Resten kan Ă„ka hem.;) TĂ€nk att jag har varit med i idol;) haha CRAZY. Nu ska vi kolla en ny serie som heter american horror stories och ska vara AS lĂ€skig. UrsĂ€kta min stavning. OM NI BLIR IRRITERADE. Och jag har sÀÀÀkert samma sjukdom som Knugen;) hehe. Imorgon blir det att göra sĂ„ lite som möjligt. Och mysa med sonen sĂ„ mycket som möjligt. PĂ„ söndag blir det middag in the Pörshejg och dit kommer Ă€ven mormor och Gun och Mats. LĂ€nge sen man trĂ€ffade dom nu:) blir super trevligt. Hörde att vi ska Ă€ta lax. JAG ÄLSKAR LAX. Och min son Ă€lskar fisk över lag. Idag Ă„t vi torsk till middag. Han Ă€ter som en vuxen Karl;) Nu suckar min man över att jag sitter med min lur.. Han vill nĂ€mligen börja kolla. Jag höll en sak idag iaf.. ATT jag skulle skriva nĂ€r det var mörkt;) och snart Ă€r mörka november hĂ€r. Ă…Ă„Ă„Ă„ dĂ„ fyller jag Ă„r;) haha man fĂ„r inte lĂ€ngta efter födelsedagar lĂ€ngre nĂ€r man Ă€r 25 snart 26 hehe. Men jag bara MÅSTE;) hörs imorgon. Hej <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0