FEL pÄ blogg.se

JĂ€vla skit app. Om man ska lĂ€gga upp EN bild eller som nu i detta fall TRE bilder, sĂ„ blir det typ SjuhundraĂ„ttioniotusenen bilder i stĂ€llet. KUL. Ni har tur ni.. Som fĂ„r se bilderna sĂ„ mĂ„nga gĂ„nger.:) nu ska jag snart Ă„ka hem och sova. Ska bli sĂ„ jĂ€vla skönt. Pratade precis med Ă€lsklingen. Sverige hade vunnit fotbollen :) bra dĂ€r Sverige. Han har lovar att prata med mig nĂ€r jag gĂ„r till bussen. Jag Ă€r sĂ„ sjukt töntig, "jag vet" men sĂ„n Ă€r jag... Nu slipper ni fler bildbomber frĂ„n mig för idag. Ska inte ta upp mobilen en enda gĂ„ng till ikvĂ€ll. Den ska sova precis som jag. Och mina ögon Ă€r ÄNNU vĂ€rre. Undrar vad det Ă€r? Kliar som in i helvete gör det, men jag kliar tillbax. Puss och godnatt. See yaa imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0