Ett liten vinter önskan !

Nu SAKNAR jag vintern pÄ allvar. Det var is och snö pÄ rutorna pÄ bilen imorse. ME LIKE. Jag Àr en snöprinsessa. Har alltid Àlskat snö, snögubbar, skidor, Julen, kylan, VINTERN.... MEN med rÀtt klÀder. " Det finns inga dÄliga vÀder;)" ellerhur? Jag vet att typ alla tycker annorlunda och istÀllet Àlskar sommarn. Jag tycker ocksÄ om sommarn, i rÀtt mÀngd. Typ en vecka till tvÄ utomlands Àr lovely. Men inte ett par mÄnader hemma i vÀrmen. Haha jag gör som pensionÀrerna och sitter i skuggan. ;)

Idag slutar jag sist av alla pÄ förskolan. Jag tog pÄ mig stÀngningen:) jag jobbar istÀllet för min kollega som inte kunde idag. Tycker att det kan vara riktigt mysigt att stÀnga. Man har liksom den dÀr mystiden nÀr man hinner göra nÄgot "speciellt" med dom som Àr kvar. Nu Àr det bara mÄndag kvar SEN mina damer och herrar börjar jag pÄ AZ. :)

Vi hörs ikvÀll. NÀr det Àr mörkt :)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0