En vacker torsdag

Sol sol strÄÄÄÄlande sol. Visst blir livet lite enklare nÀr vÀdret Àr vackert? Jag Àr iaf en helt ny mÀnniska idag Àn igÄr.:)

Jag Ă€r sĂ„ GALET sugen pĂ„ en utomlandsresa. Skulle typ kunna tĂ€nka VAD SOM HELST. Jag och min boyfriend snackade igĂ„r om att lĂ€mna Hugo en helg för att dra ivĂ€g till nĂ„gon storstad. Vore as nice. Jag vill ha shopping och god mat. Och det GÖR INGET om det Ă€r varmt. Men vart kan man Ă„ka? Jag har varit i Barca och Paris, sĂ„ nĂ„tt annat. M föreslog Venedig. Kollade lite pĂ„ bilder och det ser ju HMMM romantiskt ut;) skulle vara trevligt. Har dock hört att det Ă€r as dyrt dĂ€r. Man vill ju kunna shoppa lite ocksĂ„. Jag vill till London. HELST till julskyltningen men denna resa lĂ€r ju bli efter jul och nyĂ„r:) SÅÅ jag fĂ„r drömma vidare i ett par mĂ„nader till ;) Ha en grym tisdag alla :)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0