En sjuk Buggs!

Idag har jag varit hemma med en sjuk buggs.!! Myst, pussats, tittat pÄ Emil i Lönneberga. Han Àlskar alla Astrids filmer. Vi har alla förutom Mio min Mio och Pippi pÄ Söderhavet. Vi har samlat;) duktigt va? Jag hÄller pÄ att fÄ ihop lite Disney filmer till Hugo ocksÄ. SÄ Àr det nÄgon som vill lÄna film sÄ vet ni vem ni ska ringa;)

NĂ€r jag och M trĂ€ffades sĂ„ samlade bĂ„de jag och han pĂ„ dvd filmer.. Jag tror att han hade över tusen st och jag nĂ„tt pĂ„ sjuhundra. Haha INSAINE.. Ja, jag vet. Sist jag hade loppmarknad sĂ„ tog jag med mig dom och SÅLDE SOM SMÖR.
Jag Ă€lskar loppmarknader. BĂ„de att sjĂ€lv stĂ„ och shoppa loss;) Imorgon har vi loppis igen:) wiiihooo. ETT ÄRLIGT TIPS till er som inte Ă€r gjorda av pengar. Man har sĂ„ jĂ€**a mycket skit hemma. SĂ€lj det istĂ€llet för att kasta. Man gör tusenlappar. Jag sĂ„lde min gamla gĂ„s jacka för en tusenlapp och vĂ„rat gamla guitarr hero :). DĂ€r vi stĂ„r Ă€r det VĂ€ldigt mycket invandrare och dom Ă€lskar smycken, glitter, skor. Min gamla micro Ă€lskade dom . Haha

IkvÀll blir det bakad potatis med skagenröra. Och en jÀvla massa smör;) det blir mitt och Mattes onsdagsmys.. Vad blir ert?

Imorgon ska Hugge-Buggs sova hos mormor och morfar och ha mys. Mamma Àr ledig pÄ fredag och dÄ fÄr mumsen vara ledig. Semester i paradiset;) Vi hörs. :D


Kommentarer
Postat av: anna

Hej! Hur har recinolja hjÀlpt ditt hÄr? har det blivit lÀngre? isÄfall hur mycket pÄ hur lÄng tid?

Kram Anna!

2011-10-05 @ 21:32:09
Postat av: Carro

Hej Anna! Jag har testat ricinolja typ fyra gÄnger bara, men jag ser sÄ jÀvla stor skillnad. HÄret som vÀxer ut nu har en annan nyans Àn det gamla hÄret. Haha. Och det blir mycket fylligare, typ tjockare. Jag sover med ojlan i hÄret. Vet andra som testat det och bara haft det i nÄgon timme. Vet inte hur det fungerar. Men sÀkert bra. Jag skulle sova med det om jag var du. Jag drar i det i hÄret en gÄng i veckan och jag ser ut som Vickan Silvstedt i hÄret.. Ehhhh snart ;) kram pÄ dig

2011-10-05 @ 21:57:29
URL: http://anotherblonde.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0