En lördag med familjen Blom

Hej pÄ er!! Idag har jag, Mattias och Hugo hÀlsat pÄ ute i Lerhaga. DÀr bor min kusin Therese hennes sambo Mathias och deras lilla prinsessa Jossan.
Vi Ät bullar, vinebröd, och massa kakor. Huuua. KÀnner mig MINST tre kg tyngre. ;)

Tessan och Jossan följde med Mig och Hugo hem sen. "M Äkte och jobba" kidzen Ät blodpudding med hallonsylt. Mmm

Försökte för en halvtimme sen att söva sonen som ABSOLUT inte ville. SÄ jag la honom pÄ mig i soffan med filt och satte pÄ Barnkanalen. HAN SOMNADE SOM EN STOCK;) SÄ jÀkla mysigt. Nu sover han i sin sÀng. " har satt pÄ en vÀrmeflÀkt" dÀr inne. Typ torkskÄps vÀrme;) Me like. Vad hÀnder annars dÄ?? Helena Àr tillbaka i Sverige igen. UNDERBART.:) hon har varit pÄ Cypern och bott pÄ EXAKT samma hotell som jag bodde pÄ nÀr jag var i AIYA NAPA. Lite coolt;)

Imorgon blir det att byta till vinter dĂ€ck pĂ„ bilen. Äta middag i Pershagen och bara ta hand om och mysa med familjen:) lĂ„ter vĂ€ll som en bra avslutning pĂ„ veckan.? Det tycker iaf jag. Nu ska jag lĂ€sa mail, Ă€ta choklad, och kolla pĂ„ tv." OM det gĂ„r nĂ„tt bra"

Hej sÄ lÀnge !!


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0