Döende och hungrig!!

Första dagen pĂ„ Astra var.. OJ, mycket intryck och MASSOR av mĂ€nniskor. Det verkar jĂ€tte roligt, och mitt arbetslag bestĂ„r av typ bara unga grabbar:P OCH nĂ„gra brudar.. Varav en som jag kĂ€nner. TREVLIGT. Jag hamnade pĂ„ linjen brevid Helena. Är sĂ„ himla super nöjd. LĂ€ngtar redan tills imorgon, FAST att jag Ă€r typ döende av trötthet hĂ€r hemma. Och hunger med för den delen..

Just nu sÄ bakar jag och Àlsklingen pizza. Hugge skruttar runt i sitt rum. Och i vardagsrummet har vi satt pÄ skönheten och odjuret. Musiken Àr ju oslagbar. Han Àr sjuk, min lilla Àlskling. Tycker sÄ synd om honom. Febrig och snoret bara rinner.

Ni kan fĂ„ ett inlĂ€gg senare nĂ€r sonen sover och jag har suttit en stund.. En kaffe ska jag dricka ocksĂ„. Är sĂ„ gaaalet trött.. Hej sĂ„ lĂ€nge och just det. PUSS ;)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0