Dagis

HÀmtade nyss min underbara grin-Olle pÄ dagis. KÀndes fantastiskt att komma och hÀmta nÄgon som inte vill gÄ hem. INTE... Iofs Àr det positivt att han trivs och vill vara kvar, MEN jag vill ju trÀffa en buggs som bara slÀnger sig runt halsen pÄ mig och vill hem NUUU..

Vi har handlat lite pÄ stan. Typ lite apotekspryttlar, strumpbyxor till Buggs i randiga fina fÀrger. "Att ha under byxor alltsÄ" super bra nu nÀr det börjar bli kallt. Vi Ät lite sushi och bara hÀngde pÄ stan.. Vi och alla idioter;) haha eller nej nu överdrev jag. Men jag förundrades över att jag faktiskt trÀffade pÄ just idioter en dag som denna.

Nu sitter jag pÄ jobb nr 2. Det brukar gÄ fort att jobba dessa pass faktiskt. Det Àr ju alltid outsiders och DHW i kvÀll.Om man inte har nÄgot bÀttre för sig. Kan det bli bÀttre?
Jag Àr sÄ jÀvla klantig... Glömde att ta med mat.. KUL. Blir att Àta kl halv tolv inatt;)

Vi hörs sen.. NÀr jag Àr som hungrigast.. Haha dÄ ska ni fÄ se pÄ inlÀgg :P. Puss


Kommentarer
Postat av: Emmsson

Men Gud sÄ söt han Àr nÀr han Àr arg och inte vill gÄ hem frÄn fsk!! ;))



Sv: Det Àr kanon med oss hÀr i familjen och det ska verkligen bli jÀttekul att ses pÄ mitt partey! :)) Bara en massa heta brudar ;)

2011-10-18 @ 16:33:06
URL: http://esigurdsson.blogg.se/
Postat av: Vronkan

Visst Àr skylten snygg;)



Och vet du vad det vÀrsta Àr? Det den sÀger stÀmmer!

I Liljeholmen finns det som en hissbana frÄn stationen upp till "toppen pÄ berget" eller vad man ska sÀga. SÄ hissbanan gÄr med jÀmna mellanrum för att folk ska slippa gÄ hela vÀgen upp för lÄngalÄnga branta backen. Men den var ur funktion, sÄ det GICK faktiskt en ersÀttningsbuss. Sjukt va? :D

2011-10-18 @ 19:41:08
URL: http://dethandlarommigpamin.blogg.se/
Postat av: Jessica

Plutten va arg :-( <3

2011-10-18 @ 23:13:29

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0