VÀrldens bÀsta morsa

Efter jobbet idag sÄ bestÀmde jag mig för att va vÀrldens bÀsta morsa. Jag och Hugo gick upp till djuren pÄ berget, Ät korv med bröd och fikade dröm kakor. Hur mysigt Àr inte det?
NÀr vi kom hem, sÄ lekte vi i hans rum. Han har verkligen vÀrldens finaste rum. Och pÄ tal om hans rum sÄ mÄlade hans pappa om Hugos byrÄ i ljusgrÄtt. Skit snyggt blev det. NÄgra roliga knoppar ska han fÄ pÄ den ocksÄ. Annars Àr hans rum helt klart.

Just nu ligger Hugo i soffan och glor pĂ„ teletubies och myser med filten. Han har nĂ€mligen en egen filt som han har valt;) han slĂ€par den ÖVERALLT..
Och allt annat me för den delen.. Jag skulle VERKLIGEN behöva stÀda hÀr hemma...
M jobbar ikvĂ€ll, och imorgon ska jag fika med en kompis pĂ„ stan.. Ă…Ă„Ă„ vad jag vill se twilights nya. NĂ„gon som vet om den var bra? Jag Ă€lskar de andra filmerna. Och varvulen Ă€r typ dö het;) vampyren ocksĂ„. Ehhhhm
Tror jag ska gÄ pÄ den nÀsta helg.

Jag lÀngtar nÄgot helt galet tills nu i helgen.. KRYSSNING.. MEN hela min familj ligger hemma i maginfluensa :( shit... Men dom borde ju hinna bli friska tills fredag HOPPAS JAG.:(
Nej nu ska jag bÀdda ner barnet, vagga, ge vÀlling och kanske lÀsa en kort saga:) puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag sÄg den förra veckan.. Fantastisk var den!

2011-11-29 @ 20:51:37
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Anton

du behöver ju inte ljuga hÀr, det Àr bara dom andra klena i min familj som Àr sjuka ;)

2011-11-29 @ 23:58:21

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0