VÀntar pÄ farbror doktorn

Sitter pÄ vÄrdcentralen och ska fÄ medicin mot mitt öga.. HOPPAS jag. Vet inte vad det Àr för skit jag har, men ont gör det. Har haft rött öga i typ en mÄnad nu.. Haha bara clear eyes som hjÀlper;)

Snart gÄr jag till Robban och sjunger.:)
Börjar ju sent idag. SÄ GALET nice att fÄ Àta frulle med killarna lÀnge pÄ mÄrnarna. Idag Ät vi bacon, Àggröra, rostmackor med marmelad och kaffe..
Hugo fick en extra dag hemma med pappa. En far och son dag med pepparkaks bak. Jag Àr inte alls avundsjuk...

Jag glömde min matlÄda pÄ hallbÀnken nÀr jag drog. JÀvla skit.. Inte för att det Àr jobbigt att gÄ och köpa nÄtt utan för att det var sÄ himla gott igÄr. M hade gjort en flÀskfilé pasta med pepparrot och grejer.. Kanske hinner springa hem och hÀmta;) hörs senare hur som..

Ha en underbar dag alla gulliga..

Och kolla vilken rolig historia jag hittade imorse.. Satte typ kaffet i halsen ;)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0