Utomlands

Skulle kunna göra VAD SOM HELST för en eller tvĂ„ veckors utomlandsresa just nu.. Är sĂ„ galet sugen pĂ„ shopping, stranden, grĂ€va i sanden med mitt gull och bara strosa runt och Ă€ta gott. Skulle vara Ă€nnu roligare att ha med sig nĂ„gon mer som har barn i samma Ă„lder som en sjĂ€lv. Ă…Ă„Ă„Ă„hhhh vad mysigt;)

En av gÄngerna jag och M var i Thailand, sÄ drog vi över jul och nyÄr.. Det gör jag ALDRIG om igen. Jag saknade tomten i ett helt Är extra. Haha.
NÀÀ men jag skulle vilja dra ivÀg till nÄgot varmt land runt mars/april.
Haha det Àr vÀll ett kul kvÀllsgöra?? Sitta och drömma om solen pÄ vintern;) jag som till och med vill ha vinter NUUU.;)
Sitter pÄ hemnet samtidigt som jag bloggar. För Àr det nÄgot mer Àn en utomlandsresa jag vill ha sÄ Àr det ett hus. Ett hus som redan Àr i min smak. Inte en jÀvla massa renovering och grejer, utan nyckelfÀrdigt eller i min smak;)

Nu sover Buggs och jag ska fixa mig nĂ„gonting att Ă€ta. Är sĂ„dĂ€r bedrövligt hungrig som bara min mage kan bli;)

Ha en bra kvÀll. Pussss alla goa och glada, och ledsna med för den delen.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0