TvÀttar en lördag

Chacha.. Min son Ă€r magsjuk och det innebĂ€r tvĂ€tt.. Jag HATAR att tvĂ€tta. Allt Ă€r bĂ€ttre. Typ diska, stĂ€da och till och med toaletten. Men att gĂ„ ner i tvĂ€ttstugan med all tvĂ€tt och Hugo pĂ„ höften Ă€r verkligen Ă  pain in the as. Jag DÖÖÖR. Och jag som Ă€r sĂ„ jĂ€vla svag... Vill bo i hus med tvĂ€ttstuga. NUUU..

Annars idag har vi bara legat i soffan typ. Hugo har inte varit sÄ aktiv och Emil Àr tydligen det enda som duger.
Snart ska jag laga middag till oss tvÄ. Min Karl Àr och jobbar. Han Àr duktig han, dÄ han ocksÄ Àr sjuk. " inte magsjuk " stackars honom ;) pojkar blir ju sÄ brutalt sjuka nÀr dom Àr SJUKA. Haha.

SÄ att en roligare lördag Àn sÄhÀr blir det nog inte. Vi ska tÀnda lite ljus och lÀsa en saga. Han har börjat uppskatta böcker. Roligt. :)
PÄ tal om ljus sÄ har han börjat blÄsa sÄ fort han ser ett ljus. Det spelar ingen roll om det Àr tÀnt eller slÀckt. Haha skruttungen min.

Nu ska jag ner i tvÀttstugan igen.. :(


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0