Trött

Herre herre Gud, vad jag Àr trött!!!
Först och frÀmst sÄ började jag kl 06:00 imorse.. "det gör jag varje morgon, varannan vecka." sen efter jobbet fick jag och Hugo skjuts upp till liljeholmen utav snÀlla Mattias, som rÀddade hela min dag.. Jag skulle göra ett drogtest. Alla mÄste göra det nÀr man jobbar pÄ Astra. SÄ stick i armen och kissa fick jag göra.

Sen tog vi direktbussen till SlöddertĂ€lje. Helt förvĂ„nad blev jag över att ungen var tyst hela resan. Han som alltid brukar leva rövare. NĂ€r vi NÄSTAN var framme sĂ„ somnade han. Vi gick hem den sista biten." tog en lite lĂ€ngre runda" Ă€n den direkt hem.
Nu har vi Ă€tit fisk och makaroner. Fiskpinnar alltsĂ„. Buggs har fĂ„tt bada, borsta tĂ€nder, Ă€ta vĂ€lling och nu ligger han och bökar i sĂ€ngen. Han brukar göra sĂ„. BÖKA tills han somnar. Imorgon blir det förskola för honom.
Och jag ska sjunga.. Vi ska spela in lite imorgon.. KUL VA?

Snart, mycket snart blir det sÀngen dÀngen för mig med. Det Àr vÀll okey nÄgon gÄng ibland att betee sig som en gamling.? Haha
Jag Ă€r sĂ„ galet trött sĂ„ jag PÅ RIKTIGT skulle behöva tandpetare att hĂ„lla upp ögonlocken med... Ähhh tror jag skiter i det och gĂ„r och sover.

Godnatt kompisar


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0