Tja

Sent inlÀgg as usual...
Jag sitter och gör mig snygg. Imorgon Àr det fredag.. Det har vÀll ingen missat?? Jag jobbar till 12:30 imorgon. Sen ska jag hem omedelbart till mina killar. Hugo fick tvÄ extra dagar hemma med pappa. Nice för Hugo med lite ledigt efter allt elÀnde. :)

Dagen har varit bra. Jag Äkte direkt till pershagen och vÀlkomnade min familj efter en vecka i New york. Dom hade haft det underbart i snöstormen;)
Jag fick massa fina saker bl.a. Saker frÄn Victoria secret. :) NICE.

Vi Ät en middag dÀr. Hugge hade saknat sin mormor och morfar MASSOR. Han blev as glad nÀr han sÄg dom..
IgÄr gick jag och la mig jÀtte tidigt sÄ idag Àr jag pigg och ska glo pÄ nÄgon bra rulle med min darling. LÄter mys va? Imorgon kommer jag vara zombie.. Men men det Àr det vÀrt;) ha det bÀst..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0