Söndag

Hej pÄ er!!
Idag har familjen Kindhag/Blom bara varit hemma och slappat. Superskönt.:)
Vi har lagat gulasch soppa. Den blev as god. Och till efterrÀtt Ät vi glass.
Nu ligger jag och Matte i varsit hörn i soffan och bara degar. Jag Àr sÄ galet trött idag, MEN mina damer och herrar.. Det Àr sjÀlvförvÄllat.
GÄrdagen blev en spontan utgÄng med Helena och Sandra. Vi var pÄ flamingo och vi hade skit kul. Hela kvÀllen var as rolig förutom ett missförstÄnd som skedde sent pÄ natten;) MEN allt Àr löst:) och tur Àr det.

Den hÀr helgen har gÄtt GALET fort.
Imorgon Àr det wöörk igen och just nu kÀnns det som att jag skulle behöva semester. KUL. För jag börjar 06:00 imorgon. Kommer gÄ runt som ett lik pÄ Astra. ;)

Nehepp.. Om man skulle dra pÄ en film och kanske Àta lite godis. Jag skulle behöva gÄ upp lite i vikt.. Stackars mig jag som Àr sÄ mager;) haha "dagens skÀmt"

HÀr fÄr ni lite mys bilder. Ha en trevlig kvÀll. Och grattis alla pappor pÄ eran dag. <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0