SMINK

AlltsÄ!! Det hÀr med att gÄ osminkad varje dag.. Det kÀnns sÄdÀr. Kan va skönt, tar minde tid pÄ mÄrnarna osv.. MEN WTF.. Man Àr ju sÄ trÄkig, grÄ och ful utan smink. Hemskt..

Jag och buggs har legat i soffan och kollat smurfar, haft tĂ€nda ljus, Ă€tit rödspĂ€tta "som M lagade till oss" :) Han Ă€r pĂ„ bio ikvĂ€ll. Och vi har baaara myst. Jag kan aldrig fĂ„ nog.. JAG ÄLSKAR HONOM MER ÄN LIVET.. Nu ligger han och toksover efter en flaska vĂ€lling.

Tidigare idag sÄ kom M och H och hÀmtade mig och Helena pÄ jobbet. Vi drog till Ica maxi och shoppade middag och massa annat kul som kan va bra att ha.. TYP ögonfrans och ögonbryns fÀrgning. KÀndes som livsnödvÀndigheter.. ;)

Den hĂ€r kvĂ€llen kommer bli NÄSTAN lika kort för mig som för Hugge..

Hörs imorgon friends.. Bye bye <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0