Morning

Jag har varit uppe precis hela natten med en sjuk Hugo. Host, host, grÄt, grÄt. Stackarn.. Han var sjukt grinig igÄr ocksÄ, sÄ jag hoppas det blir bÀttre idag. Han kan fan inte vara hemma mer frÄn dagis.

Vad Àr det för vÀder vi har idag?
Jag som hade tÀnkt gÄ lÄngpromenaden.. Jag Àr sjukt sugen pÄ att shoppa. NÀsta helg drar vi pÄ kryssning allihop Ä HERR HARE vad jag lÀngtar. Det Àr den jag vill shoppa till.. OM det blir shopping idag, sÄ blir det inte SödertÀlje, utan typ kista eller nÄtt som har öppet lÀnge. Dom har ALLTID öppet till nio. Bra att veta va?;)

HÀr fÄr ni en bild pÄ mig frÄn igÄr och pÄ min son som ser ut att ha Äkt pÄ en elchock. Puss pÄ er denna regniga da


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0