ME, MYSELF AND I

VET NI vad jag ska bli?? Blond igen.. Är skit sugen pĂ„ att fĂ€rga hĂ„ret OCH hör och hĂ€pna " jag som alltid plattar hĂ„ret" permanenta mig.. Det gĂ„r tydligen att göra Ă€ven pĂ„ 2000 tal UTAN att se ut som en kĂ€rring.. Bra va???

Har precis tryckt i mig pepparkakor för typ arton stora karlar.. TYPISKT;)
Kom dÄ ocksÄ pÄ att jag kanske borde börja trÀna. Det hade inte vart en dag försent. Den enda trÀning jag fÄr nu Àr nÀr jag jagar mitt barn. Haha.
Skulle behöva gÄ ner exakt sex kg.. Det Àr vad som Àr kvar efter Hugo. SÄ man kan sÀga att det Àr hans fel att jag ser ut som jag gör;)

Idag har jag inte gjort nÄgonting alls. Jag hÀmtade sonen pÄ dagis kl 15:00.
Vi gick och handlade middag och nÀr vi kom hem sÄ tillagade vi middagen. Det blev korv i ugn med potatismos. Skit gott. Eller min del blev skit god. M,s del som var indrÀnkt i stark senap rÄkade ju sÄklart jag ta.. Det blir matlÄda för mig imorgon.. :)

Just nu sover bĂ„da mina pojkar.. Vad kan man göra dĂ„? NĂ€r det Ă€r lugnt liksom? Haha. Jag lĂ„g och glodde upp i taket innan jag kom pĂ„ att jag har en telefon. Tv,n orkar jag INTE med. Och inte att sova heller. Ähhh jag kommer nog pĂ„ nĂ„tt ;)
Hoppas att ni har haft en skön dag i solen. SjĂ€lv har jag inte sett solen idag. "det dĂ„liga med att jobba inomhus" men.. Imorgon Ă€r det FREDAG igen. Herre Gud vad veckorna bara flyger ivĂ€g. Åren me för den delen. Snart gĂ„r vi i pension. Hehe. Godnatt pĂ„ er ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Har du testat att permenenta ditt hÄr förut? Kram

2011-11-18 @ 07:46:27
URL: http://hannaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0