Magsjuk......

Mmm... Åkte pĂ„ helvetet tillslut. Vilket iofs inte Ă€r sĂ„ konstigt med tanke pĂ„ hur mycket jag har burit, gosat och pussat pĂ„ prinsen. Jag mĂ„r sĂ„ j***a dĂ„ligt.. Sist jag var magsjuk var för fjorton Ă„r sen.. Kom ihĂ„g det som igĂ„r. Mamma hade köpt ett smĂ„kryps liv till mig och lillebror som ocksĂ„ var spysjuk. SĂ€ger bara FY FAN...

Men ni ska veta att jag Àr glad ÀndÄ.;)
Min son Àr frisk. Jag fÄr kli i hÄret och allt jag pekar pÄ nÀr jag ber om det;) hehe. Det kanske inte Àr sÄ dumt ÀndÄ...
OCH man kanske kan gÄ ner nÄgot ton;)..
FAAN jag som inte skulle vara sjuk frÄn nya jobbet.. Hoppas dom överlever. Haha. Som tur Àr sÄ gÄr jag fortfarande och utbildar mig inom yrket.

Jag ska försöka sova bort skiten. Magsjuka var inte vÀlkommet i mitt hem. Vem fan bjöd in den???

Puss pÄ er gullisar och stackars mig:(

Puss pÄ avstÄnd.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0