Late igen

Tadaaa!!!!
Sent inlĂ€gg IGEN.. Kommer vara sĂ„ nĂ€r jag jobbar kvĂ€ll.. Ă…Ă„Ă„ vad nice det Ă€r att fĂ„ sova ut pĂ„ mĂ„rnarna. Idag hade jag Hugo hemma tills jag gick och jobba. DĂ„ tog hans pappa över. Skönt för Hugo och jag fick lite extra gosgullemys;)
Idag har jag gĂ„tt en skit svĂ„r utbildning. Den svĂ„raste hittills faktiskt. Imorgon" som alla fredagar" Ă€r kort dag. SKÖNT att alltid sluta tidigt pĂ„ fredagar. Helgen blir liksom lite lĂ€ngre dĂ„. Och vi har mys pĂ„ jobbet pĂ„ fredagar ocksĂ„. Vi Ă€ter i restaurangen.. Åhhh.. Helt Ă€rligt nu.. Det Ă€r det jag tycker Ă€r skönast med att inte jobba kvar pĂ„ förskola. Att man nu fĂ„r Ă€ta i lugn och ro. :) annars Ă€r det himla trevligt att jobba pĂ„ förskola. Det bĂ€sta Ă€r att man fĂ„r vara utomhus. Och det sĂ€msta Ă€r lönen. Tycker verkligen folk som jobbar med mĂ€nniskor skulle ha högre lön.

Nu ska jag faktiskt gÄ och Àta nÄtt för jag Àr galet hungrig.. Hörs imorgon. Kram och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0