Jobbajobbajobbajobba!!!!!

Hej!!
Kom precis hem frÄn jobbet, och en snabbis pÄ stan. Hittade en skit fin pyjamas till trollet, men hade "jÀvla skit" glömt kortet i min jobb tröja. Var tvungen att handla mat i restaurangen idag dÄ det lÄg ett Fucking KRYP i min matlÄda.... Typ DOG av Àcklighet. Men "haha" sa inget till mina kollegor dÄ dom sÀkerligen hade blivit lika Àcklade som jag. Jag sa bara att jag inte var sugen pÄ chili con carne helt enkelt. Jag LJUGER alltsÄ för mina kollegor;) haha

SÅ.. Ingen god mat och inga klĂ€der...:(
Hugo Àr hos sin mormor och morfar. Dom hÀmtade honom frÄn förskolan idag. Han var dÀr en kortis och Ät dÄligt som vanligt:( Han har kommit in i en period dÀr INGET Àr Àtbart. JÀkla skitunge.
IgÄr fick han " jag vet att smÄ barn inte ska Àta godis" en choklad kallÀnder. Och gissa OM han tyckte om det??? He Loved it..
Jag ska köpa en fin choklad kallÀnder i Är. Till mig alltsÄ;)
IgÄr fick tvÄ julstjÀrnor följa med mig hem ocksÄ.. Snart jul hörni:) wiiiiiie..


Hörs senare kompisar. :)


Kommentarer
Postat av: en av dina jobbar kompisar!

ha ha,du e rolig!ja trodde verkligen att du inte va sugen pÄ chili con carne,men nu vet jag!!

2011-11-16 @ 18:27:27

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0