Hej hopp !

MĂ„ndag igen.. Hela dagen har bara flytit pĂ„. Jag trĂ€ffade Helena kl 05:30 imorse för en promenad till jobbet. Höll pĂ„ att DÖ nĂ€r klockan ringde. Det gick bra pĂ„ jobbet. Jag blev certifierad idag. Wiiihoo. Duktiga jag;)
Jag Helena och Amanda gick pÄ stan efter att vi hade slutat. Försökte hitta nÄgonting tills pÄ fredag dÄ vi drar pÄ kryssning.
Jag la undan en jÀttefin svart klÀnning frÄn hm. Jag ska testa den en gÄng till innan jag bestÀmmer mig..

Kryssningen... Ă…Ă„Ă„ vad jag lĂ€ngtar. Vi ska festa tvĂ„ dagar, gĂ„ pĂ„ julmarknad i tallin, sjunga karaoke pĂ„ bĂ„ten och jag LOVAR att dricka ett glas vin för mycket;) bilder ska tas i massor och jag ska dansa like Ă  rockstar ;)

Nu sÄhÀr pÄ kvÀllskvisten har jag Àtit ostkaka med grÀdde och sylt. Smalmat;) hehe
Jag kollar syrian bröllop och funtar pÄ att gÄ och lÀgga mig. Min Karl lÀser jakt tidning och Àr jÀtte social;) haha

Godnatt pÄ er kompisar <3


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0